Nämä toimitusehdot koskevat osoitteessa www.nostalgiapaita.fi tehtyjä verkkokauppaostoksia ja ovat voimassa 13.11.2024 alkaen.
VERKKOKAUPPA
Tilatessasi verkkokaupasta Sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla tuotteita hyväksyt toimitusehdot.
Nostalgiapaita.fi -verkkokauppa / E8 Group Oy (y-tunnus 2738249-1) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron; yleisimmin 25,5%, elintarvikkeissa 14%, kirjoissa 10%, ellei toisin ole mainittu. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
TUOTEKUVAUKSET JA TUOTEKUVAT
Tuotekuvat ovat niin lähellä todenmukaisuutta kuin ne on pystytty tallentamaan. Tuotekuvissa näkyvä muu rekvisiitta ei sisälly tuotteen toimitukseen, ellei sitä ole erikseen mainittu tuotekuvauksessa.
Tuotteissa, jotka on valmistettu käsityönä (kuvat painettu käsin), saattavat muoto, malli, väri, koko sekä yksityiskohdat vaihdella ja erota tuotekuvasta ja -kuvauksesta.
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan verkkokaupasta lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö toimituskuluineen tarjoamiamme maksupalveluja käyttäen. Tilausta seuraa maksuvelvollisuus.
ASIAKASTIEDOT
Rekisterin käyttötarkoitus on Nostalgiapaita.fi:n tilaus- ja asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely sekä asiakassuhteen hoitaminen. E8 Group Oy ottaa oikeuden käyttää annettuja yhteystietoja omiin markkinointitarkoituksiin. Voit kieltää yhteystietojen käytön markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä info(a)etela8.fi tai puh. 044 9700 303.
Lue lisää henkilötietojen käsittelystä ja käyttötarkoituksesta Tietosuojaselosteestamme: www.nostalgiapaita.fi/tietosuojaseloste .
Emme vastaan asiakkaan antamien virheellisten toimitustietojen (esim. virheellisesti kirjoitettu nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite tai toimitusosoite) aiheuttamista seuraamuksista, kuten viivästyksistä tai kuluista.
Tilatessasi tuotteita esim. lahjaksi toiselle henkilölle, liitämme toimituksen yhteyteen lähetyslistan, josta ilmenee tilaajan ja vastaanottajan tiedot, jotka olet antanut tilausvaiheessa. Näitä tietoja ovat mm. molempien henkilö- ja osoitetiedot, sekä puhelinnumero. Lähetyslistassa ei näy arkaluontoisia henkilö- tai maksutietoja tai tuotteiden hintoja.
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksujenvälitykseen käytämme ulkopuolisia palveluntarjoajia.
Maksutavat
1. Verkkomaksu
Valitsemalla maksutavaksi verkkomaksun maksat ostoksesi turvallisesti oman pankkisi verkkopankissa käyttäen verkkopankkitunnuksiasi. Pankkipainikkeilla voit maksaa ostoksesi seuraavien pankkien verkkopankeissa: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Oma-Säästöpankki, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken.
Maksutapahtuman yhteydessä vaaditaan vahva tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla.
Maksupalvelusta vastaa Verifone.
2. Pankkikortti / Luottokortti / Apple Pay / Google Pay (Stripe)
Valitsemalla maksutavaksi pankki- tai luottokorttimaksun maksat ostoksesi helposti ja turvallisesti maksukortillasi. Maksutapana käyvät yleisimmät maksukortit, kuten Visa, Mastercard, Maestro, American Express. Valittavana on myös mobiilimaksuvaihtoehdot Apple Pay sekä Google Pay.
Maksutapahtuman yhteydessä vaaditaan vahva tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Maksupalvelusta vastaa Stripe.
3.1 Maksa heti - Klarna
Valitsemalla maksutavaksi ”Maksa heti” maksat ostoksesi turvallisesti oman pankkisi verkkopankissa käyttäen verkkopankkitunnuksiasi tai pankki- tai luottokorttiasi.
Maksutapahtuman yhteydessä vaaditaan vahva tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Maksupalvelusta vastaa Klarna.
3.2 Maksa myöhemmin - Klarna
Valitsemalla maksutavaaksi ”Maksu myöhemmin” saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä, jolloin myös lasku lähetetään sinulle. Lasku ilmestyy myös Klarna-sovellukseen, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta Klarna perii pienen maksun.
Maksutapahtuman yhteydessä vaaditaan vahva tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Maksupalvelusta vastaa Klarna.
3.3 Pilko maksut - Klarna
Valitsemalla maksutavaksi ”Pilko maksut” voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle. Klarna tekee luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Mikäli sinulle myönnetään mahdollisuus erämaksuun voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla. Erämaksuillamme on aina kiinteät eräpäivät. Klarna-sovelluksessa näet aina seuraavan eräpäiväsi ja saat muistutuksia näistä.
Voit tutustua Klarnan luottoehtoihin täältä: www.klarna.com/fi/ehdot
Maksutapahtuman yhteydessä vaaditaan vahva tunnistautuminen verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Maksupalvelusta vastaa Klarna.
Tuote on myyjän omaisuutta kunnes se on kokonaisuudessaan maksettu.
TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
TOIMITUSTAPA JA -KULUT
Tilauksesi kokonaistoimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan.
Ajantasaisen toimituskuluhinnaston näet Toimitustavat-osiosta: www.nostalgiapaita.fi/toimitustavat .
Toimituksien osalta sovelletaan toimitustapakohtaisia ehtoja, jotka on lueteltu kunkin toimitustavan yhteydessä Toimitustavat-osiossa: www.nostalgiapaita.fi/toimitustavat . Tiedon esim. pakettien säilytysajoista saat valitsemasi kuljetuspalvelun sinulle lähettämästä informaatiosta tai heidän internet-sivuiltaan.
Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti yhdellä toimituksella. Tuotteet, joita löytyy heti varastostamme ja tuotteet, joissa on pidempi toimitusaika, toimitetaan samalla toimituksella pidemmän toimitusajan mukaan. Pyynnöstä toimitamme tuotteet erillisillä toimituksilla toimituskuluhinnastomme mukaisesti.
Tilauksen voi noutaa myös myyjän noutopisteestä (Kasarmikatu 1, 13100 Hämeenlinna). Säilytämme tilausta 14 vuorokautta noutoilmoituksen lähettämisestä.
Voimme tarvittaessa vaihtaa valitun toimitustavan vastaamaan paremmin tuotteelle sopivaa toimitustapaa. Esim. Pakettiautomaattiin tilattu tuote voidaan toimittaa pakettiautomaattia lähimpään noutopisteeseen. Emme vastaa toimitustavan vaihdon aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista.
TOIMITUSAIKA
Yleisimmät toimitusaikamme varastotuotteille on 1-7 vuorokautta. Tilausmyyntituotteilla toimitusajat ovat pidemmät, noin 7-60 vuorokautta. Tuotetiedoissa kerrotut toimitusajat ovat arvioita ja saattavat vaihdella varastotilanteen mukaan. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
PAKETIN NOUTAMINEN NOUTOPISTEESTÄ
Kun tilaus on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen, puhelinnumeroon tai postiosoitteeseen. Noudon yhteydessä sinua pyydetään todistamaan henkilöllisyytesi kuvallisella henkilötodistuksella.
PAKETIN NOUTAMINEN MYYJÄN TOIMIPAIKASTA
Kun tilaus on noudettavissa, saat ilmoituksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen tai puhelinnumeroon. Tilaus luovutetaan vain tilaajalle. Noudon yhteydessä sinua pyydetään todistamaan henkilöllisyytesi kuvallisella henkilötodistuksella.
NOUTAMATON PAKETTI
Tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautus- tai peruutusoikeutta vaan sillon kyseessä on ”Noutamaton paketti”.
Mikäli tilausta ei noudeta kuljetuspalvelun noutopisteestä kuljetuspalvelun määrittämässä määräajassa, sopimus raukeaa ja tuote palautuu myyjälle. Veloitamme kuljetuspalvelulla toimitetusta noutamattomasta paketista 15,00 euron käsittelymaksun. Palautamme tuotteen hinnan, josta on vähennetty käsittelymaksu. Mikäli tilauksen summa on pienempi kuin käsittelymaksu, otamme oikeuden lähettää laskun käsittelymaksusta tilaajalle.
Mikäli tilausta ei noudeta myyjän omasta noutopisteestä 7 vuorokauden kuluessa, lähetetään tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen muistutusviesti noudosta. Muistutusviestin jälkeen tilausta säilytetään vielä 7 vuorokautta. Veloitamme noutomattomasta paketista 5,00 euron käsittelymaksun. Palautamme tuotteen hinnan, josta on vähennetty käsittelymaksu.
Mikäli summan hyvitys ei onnistu maksupalveluntarjoajan kautta, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse osoitteesta info (a) etela8.fi. Saatamme tällöin kysyä tilinumeroasi ja tilin haltijan nimeä maksun palautusta varten. Odotamme vastausta 14 vuorokauden kuluessa. Emme tiedustele koskaan verkkopankkitunnuksia tai muita arkaluontoisia tietoja.
TUOTEVIRHE
Mikäli tuotteessa on virhe, pyydämme ilmoittamaan siitä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen virheellisyys arvioidaan tapauskohtaisesti. Esim. tekstiilistä valmistetun tuotteen ryppyisyys tai tuotteen materiaalille ominaiset piirteet eivät ole tuotevirheitä. Tuotekuvauksesta merkittävästi poikkeavat, rikkinäiset ja käyttökelvottomat tuotteet ovat virheellisiä.
PALAUTUSEHDOT
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Sinun tulee lähettää palautuslähetys 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta, jotta palautusoikeus täyttyy.
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita (kosmetiikkaa, kodinhoitotuotteita), avattuja elintarvikepakkauksia ja mittatilaustyönä valmistettuja tuotteita.
Mikäli tuotteessa on virhe, sinun tulee ilmoittaa siitä ennen palautuksen tekemistä sähköpostilla info(a)etela8.fi tai tekstiviestillä: 044 9700 303.
Emme vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuvista kustannuksista.
Voit palauttaa tilauksen esimerkiksi Postin, DB Schenkerin tai Matkahuollon kuljetuspalveluita käyttäen. Pakkaa tuote hyvin, jotta se palautuu myyntikuntoisena myyjälle. Liitä pakettiin nimesi sekä tilausnumero, jonka löydät esim.tilausvahvistuksesta sekä lähetyslistasta.
Palautusosoite:
Nostalgiapaita.fi
E8 Group Oy
Kasarmikatu 1
13100 Hämeenlinna
Kun tuote on palautunut, tarkistamme sen myyntikelpoisuuden. Mikäli tuote on myyntikelpoinen, hyvitämme tuotteen myyntihinnan samalla maksutavalla, jolla olet tilauksen maksanut. Mikäli palautuksen tekeminen ei ole jostain syystä mahdollista tällä maksutavalla, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse osoitteesta info(a)etela8.fi. Saatamme tällöin kysyä tilinumeroasi ja tilin haltijan nimeä maksun palautusta varten. Emme tiedustele koskaan verkkopankkitunnuksia tai muita arkaluontoisia tietoja.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautus- tai peruutusoikeutta vaan sillon kyseessä on ”Noutamaton paketti”.
MYYJÄN PERUUTTAMISOIKEUS
Myyjällä on oikeus perua koko tilaus tai osa siitä esim. asiakkaan avointen saatavien tai muun ylivoimaisen esteen vuoksi ilman ennakkoilmoitusta.
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa toimitusehdoissa mainitulle taholle.
KULUTTAJARIIDAT
Riitatilanteessa pyrimme molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Muussa tapauksessa tilaaja voi olla yhteydessä Kuluttajariitalautakuntaan asian selvittämiseksi.
Mikäli Sinulle tuli kysyttävää toimitusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa, voit ottaa yhteyttä sähköpostilla info(a)etela8.fi tai soittamalla 044 9700 303.